انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

تشخیص جامع نگاهی نو به طرح درمان دندانپزشکی

تشخیص جامع نگاهی نو به طرح درمان دندانپزشکی
سال چاپ :۱۴۰۲
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۲۲۰
قطع کتاب :رحلی-جلد شومیز-رنگی
شابک :9786223201929
کد شناسایی محصول: 101936
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۷,۲۰۰,۰۰۰ ریال
۲۰% تخفیف ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران : ۵,۷۶۰,۰۰۰ ریال

کتاب تشخیص جامع نگاهی نو به طرح درمان دندانپزشکی

.

Global Diagnosis A New Vision of Dental Diagnosis and Treatment Plannin 2016


امروزه با توجه به استقبال گسترده و تقاضای روز افزون برای درمان های زیبایی دندانپزشکی، خلا دانش در این حیطه از درمان احساس میشود. با توجه به گستردگی مبحث ترمیم های زیبایی و ارتباط آن با حیطه های مختلف دندانپزشکی از جمله ارتودنسی، پریودنتولوژی و جراحی، این کتاب سعی بر آن داشته تا علاوه بر تمرکز بر زیبایی و معیارهای مرتبط، به سایر حیطه های دندانپزشکی و ارتباط آنها با درمانهای زیبایی بپردازد. از این رو در این کتاب روشی نظاممند جهت ارزیابی بیمار از جنبه های مختلف و تشخیص جامع و توالی طرح درمان مناسب با توجه به شرایط بالینی معرفی شده است. در این روش با پاسخ دادن به پنج سوال اساسی تحت عنوان »سوالات CORE » میتوان به تشخیص جامع دست یافت. پس از آن شش ابزار موجود برای درمان به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است. در فصول پایانی کتاب الگویی برای برنامه ریزی درمانی مبتنی بر تشخیص جامع ارائه شده است و در نهایت در فصل آخر کتاب، جهت درک و فهم بیشتر از نحوه کاربرد رویکرد تشخیص جامع، مطالعات موردی مطرح شده است.

امید است ترجمه این اثر بتواند موجب گسترش وسعت دید دندانپزشکان ترمیمی و دیگر همکاران فعال در حیطه زیبایی شده و راهنمایی جهت درمانهای بالینی ایشان باشد.

برای اطلاعات بیشترپیشنهاد میکنیم فهرست و پیش گفتار کتاب را ملاحظه بفرمایید:

دانلود فهرست و نمونه متن کتاب:

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران اکسیدا 2024

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی اکسیدا در تاریخ 25 تا 28 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سال‌های پیش در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین ...
files-dandanpezeshki-news-20240229100544Excida-2024-news-01-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg