انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

هوش مصنوعی در پژوهش های پزشکی و دندانپزشکی (راهنمای کاربردی)

هوش مصنوعی در پژوهش های پزشکی و دندانپزشکی (راهنمای کاربردی)
سال چاپ :۱۴۰۲
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۳۹۶
قطع کتاب :وزیری- جلد هارد-رنگی
شابک :9786223202216
کد شناسایی محصول: 101953
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۷,۶۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف خرید آنلاین : ۶,۸۴۰,۰۰۰ ریال

کتاب هوش مصنوعی در پژوهش های پزشکی و دندانپزشکی

راهنمای کاربردی


 در این کتاب سعی کرده ام به صورت خیلی ساده و به دور از محاسبات پیچیده ریاضی، صفر تا صد مسیر را برای پژوهش های علوم پزشکی و دندان پزشکی آموزش دهم. در ابتدا با کلیات و انواع هوش مصنوعی، کاملا آشنا میشوید، سپس وارد بحثهای کاربردی (به دور از نکات ریاضی) و اصطلاحات و نقشه راه پروژه های یادگیری عمیق و یادگیری ماشین میشوید. در ادامه به بررسی برخی مقالات که در زمینه دندان پزشکی، پروژه های هوش مصنوعی را پیاده سازی کردند، میپردازیم و در پایان، کد نویسی با پایتون را به بحث میگذاریم. خیلی از مسائل حوزه هوش مصنوعی، برای پژوهشهای دندانپزشکی کاربردی ندارند. بنابراین در این کتاب، حیطه یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، مخصوصا قسمتهایی که با کار پزشکان و دندان پزشکان و متخصصان این رشته مرتبط است، را نگاشته ام.

مخاطبین این کتاب، دانشجویان یا دندان پزشکان (و پزشکان)، رزیدنتها یا متخصصین علاقه مند به پژوهشهای هوش مصنوعی هستند. این کتاب به شما، ایده های بکر و نو آورانهای ارائه میدهد تا بتوانید با هر مرکز دانشگاهی در سراسر کشور، قرار داد ببندید و پروژه خود را شروع کنید. برای مطالعه این کتاب نیاز به آشنایی یادگیری عمیق و یادگیری ماشین ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید، داشتن علاقه و اشتیاق فراوان به این حوزه است. در این کتاب نه تنها با مفهوم اصطلاحات این حوزه آشنا میشوید، بلکه یک دید کلی درمورد نحوه پیاده سازی یادگیری ماشین و یادگیری عمیق برای پروژه های خود را کسب میکنید. در حوزه یادگیری، آموزش از طریق مثال زدن، تاثیر بهتری بر درک مخاطب میگذارد، بنابراین در فصل آخر کتاب، چند مثال برنامه نویسی یادگیری ماشین یا عمیق با پایتون، گنجانده شده است که میتوانید از آنها الگو برداری یا ایده برداری کنید و یا همزمان با فصول 2 به بعد بخوانید و یاد بگیرید.

در این کتاب، برخی از پروژه های اینجانب شامل یادگیری ماشین و یادگیری عمیق را مشاهده خواهید کرد و مراحل فنی آن را به زبانی ساده برای شما توضیح داده ام. برای مطالعه فصل آخر کتاب (برنامه نویسی)، باید آشنایی با برنامه نویسی به زبان پایتون را داشته باشید. بنابراین اگر میخواهید وارد این حوزه شوید، بهتر است برنامه نویسی آن را نیز یاد بگیرید.

برای اطلاعات بیشترپیشنهاد میکنیم فهرست و پیش گفتار کتاب را ملاحظه بفرمایید:

دانلود فهرست و نمونه متن کتاب:

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg