انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

اصول و روش های نمونه برداری دهان

اصول و روش های  نمونه برداری دهان
سال چاپ :۱۴۰۲
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۱۰۰
قطع کتاب :وزیری - جلد شومیز - رنگی
شابک :9786223202568
کد شناسایی محصول: 101973
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۲,۹۸۰,۰۰۰ ریال
۲۰% تخفیف ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران : ۲,۳۸۴,۰۰۰ ریال

کتاب اصول و روش‌های نمونه‌برداری دهان


انواع مختلف ضایعات به طور شایع در دهان، فک و صورت یافت می‌شوند و نگرانی های بسیار زیادی برای بیماران به وجود می آورند. این ضایعات به طور اولیه توسط خود بیمار یا توسط دندانپزشکان مشاهده می‌شوند. از زمان مشاهده این ضایعات، فرایند تشخیص شامل أخذ تاریخچه پزشکی، معاینات خارج و داخل دهانی، رادیوگرافی‌ها و تست های تشخیصی و درنهایت بیوپسی انجام می‌شوند. بیوپسی یا نمونه‌برداری به معنی برداشت قسمتی از بافت موجود زنده جهت تشخیص میکروسکوپی ضایعه است. بیوپسی معیار مهمی در تشخیص کیست ها و تومورها می‌باشد. همانند تمام اقدامات درمانی در دهان، جهت انجام بیوپسی نیز باید از اصول و روش های خاصی پیروی کرد. انواع مختلفی از نمونه برداری در دهان بر اساس تشخیص دندانپزشک و برحسب اندازه، ناحیه و سایر ویژگیهای ضایعه مدنظر قرار می‌گیرند.
در نگارش این کتاب بر آن بوده ایم تا تعاریف، اهداف، انواع و روش‌های انجام بیوپسی های مختلف را با زبانی ساده و کاربردی در اختیار مخاطبان قرار دهیم تا این اقدام تشخیصی- درمانی مهم به بهترین شکل انجام گیرد.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم فهرست و پیش گفتار کتاب را ملاحظه بفرمایید:

دانلود فهرست و نمونه متن کتاب:

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران اکسیدا 2024

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی اکسیدا در تاریخ 25 تا 28 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سال‌های پیش در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین ...
files-dandanpezeshki-news-20240229100544Excida-2024-news-01-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg