انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

تصویربرداری سرطان‌های سر و گردن

تصویربرداری سرطان‌های سر و گردن
سال چاپ :۱۴۰۲
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۵۴۶
قطع کتاب :رحلی - رنگی - جلد هارد
شابک :9786223202490
کد شناسایی محصول: 207194
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۱۳,۶۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف خرید آنلاین : ۱۲,۲۴۰,۰۰۰ ریال

کتاب تصویربرداری سرطان‌های سر و گردن 2021

Head and neck cancer imaging, 2021


آنچه پیش روی شماست، ترجمه‌ی ویرایش سوم کتاب وزین Hermans Head and neck cancer imaging 2021 از مجموعه کتاب‌های رادیولوژی پزشکی و تصویربرداری تشخیصی انتشارات Springer است.
ویرایش پیشین این کتاب در سال 2012 عرضه گردید؛ در سال نود و هشت بود که در پی یک جستجوی اینترنتی برای مطلبی درباره‌‌ی سرطان‌های سر و گردن، تصادفا این کتاب ارزشمند را یافتم و از آن روی که جای کتابی چنین جامع هرچند مربوط به چندین سال پیشتر رادر حوزه ی تصویربرداری سرطان های سر و گردن در جامعه ی پزشکی ایران خالی دیدم، به ترجمه ی آن اقدام نمودیم. در پی فراز و نشیب های بسیار، عاقبت ترجمه ی کامل کتاب به پایان رسید و با توجه به قدیمی بودن پاره ای مطالب از جمله استیجینگ های TNM و عدم ارائه ی ویرایش جدیدتر کتاب، در حال اصلاح جدولها و مطالب مربوط به استیجینگ TNM منطبق بر AJCC th8 یا افزودن برخی ضمیمه ها بودیم که خوشبختانه ویرایش جدید کتاب در 2021 عرضه گردید و دوباره روز از نو و روزگار از نو!
در ویرایش جدید کتاب، پاره ای فصلها با گروه متفاوتی از نویسندگان بطور کامل بازنویسی شده و در سایر فصل ها تغییرات بسیاری متناسب با پیشرفتهای اخیر صورت پذیرفته بود. از نکات قابل توجه در این کتاب آن است که در مباحث مختلف، نتایج پژوهش های گوناگون را در کنار هم گرد آورده است؛ این چنین روشی میتواند ذهن خواننده ی کتاب را از آویختن به کلیشه های صفر و صدی در زمینه های گوناگون رها ساخته و به چالش کشاند و حتی برانگیزاننده ی پرسشهای پژوهشی باشد. دیگر آنکه عموما به نماهای رادیوگرافیکی صرف پرداخته نشده است؛ بلکه به یافته های تصویری از دریچه ی پیش آگهی و درمان نیز نگریسته شده است.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم فهرست و پیش گفتار کتاب را ملاحظه بفرمایید:

دانلود فهرست و نمونه متن کتاب:

.       

ورود به صفحه اینستاگرام 

اخبار

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران اکسیدا 2024

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی اکسیدا در تاریخ 25 تا 28 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سال‌های پیش در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین ...
files-dandanpezeshki-news-20240229100544Excida-2024-news-01-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg