انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

انتشار کتاب رادیولوژی دهان (وایت و فارو 2014)

انتشار کتاب رادیولوژی دهان (وایت و فارو 2014)










کتاب رادیـولوژی دهـان؛ اصول و تفسیــر (وایت و فارو 2014) برای نخستین‌بار توسط رویان‌پژوه منتشر گردید.








در ادامه توضیحات مولفین این اثر را می خوانید:

کتاب حاضر ترجمه ویرایش هفتم کتاب "اصول و تفسیر رادیولوژی دهان" تألیف Stuart C. White و Michael J. Pharoah میباشد و یکی از جامعترین و پر بارترین کتب رشته رادیولوژی فک و صورت میباشد که همواره به عنوان مرجع امتحانات پذیرش دستیار و بورد تخصصی رادیولوژی بوده است. هر یک از ویرایشهای جدید کتاب، این مجال را فراهم میآورد که پیشرفتهای جدید در زمینه تصویر برداری را که دائماً در حال تغییر است در مطالب بگنجاند. کتاب مجموعه ای از علم فیزیک رادیولوژی، تکنیکهای تصویر برداری و اصول تفسیر ضایعات میباشد.

از آنجا که مطالب این کتاب دارای لغات و اصطلاحاتی میباشد که ترجمه یکسانی از آنها موجود نبوده ودر رشتههای مختلف علمی به شکلهای گوناگونی ترجمه گردیدهاند، و با توجه به اینکه این کتاب رفرنس آزمونهای بورد، ارتقا، ورودی دستیاری و ... میباشد، در ترجمه این کتاب سعی بر آن بوده است که از متداولترین آنها سود برده و یا چنین لغاتی را به همان صورت در متن آورده و به همراه پاورقی انگلیسی ارائه گردد.

۲۸ مهر ۱۳۹۴
اخبار

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران اکسیدا 2024

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی اکسیدا در تاریخ 25 تا 28 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سال‌های پیش در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین ...
files-dandanpezeshki-news-20240229100544Excida-2024-news-01-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg