انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

30 سال بازسازی هدایت شده استخوان 2022

30 سال بازسازی هدایت شده استخوان 2022
سال چاپ :۱۴۰۲
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۳۶۲
قطع کتاب :رحلی-رنگی-جلد هارد
شابک :9786223202575
کد شناسایی محصول: 101985
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۹,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۲۰% تخفیف ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران : ۷,۸۴۰,۰۰۰ ریال

کتاب 30 سال بازسازی هدایت شده استخوان 2022

.

30Years of guided bone regeneration 2022


در حال حاضر بیش از سه دهه مقالات و مستندات علمی به همراه تجارب کلینیکی موفق در زمینه GBR وجود دارد که یک دستاورد بسیار شگفت انگیز است! در ویرایش سوم این کتاب که زیر نظر پرفسور Buser Danny ویرایش و نگارش یافته است مجموعه ای از متخصصین بین المللی جهت بروزرسانی زوایای مختلف علوم دندانی معاصر به دقت انتخاب شده اند. در این کتاب نه فقط 30 سال پیشرفت در زمینه GBR بررسی شده بلکه به صورت جامع ای شرایط حال حاضر تاثیر هنر در GBR و تاثیر فوق العاده آن برروی ایمپلنتهای دندانی نیز بررسی شده است. پروتکلهای بالینی با هدف کاهش پیچیدگی و زمان کلی درمان، و همچنین کاهش عوارض بیمار، در سالهای اخیر ایجاد و اصلاح شده اند. علاوه بر این، بر اساس سطوح قابلیت اطمینان و پیش بینی پذیری GBR، راه های جدید متعددی برای کاربرد بالینی گشوده شده است. در واقع، دانش استفاده از کدام تکنیکها و مواد زیستی به روز، مرتبط با مستندات علمی قوی، مبنایی را برای تصمیم گیری بالینی هدف محور با توجه به درمان بعدی در اختیار دندانپزشک قرار میدهد. این شامل در نظر گرفتن وضعیت تحصیلی و شایستگی فردی پزشک است. یعنی، مفهوم SAC - که به طور عینی موارد ساده، پیشرفته و پیچیده را در رابطه با سطح دشواری یک موقعیت بالینی مشخص متمایز میکند - از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای سالها به شدت توسط نویسنده اصلی ترویج شده است.

ویرایش سوم و فعلی این کتاب درسی که قبلا دو بار به وضعیت مرجع استاندارد واقعی رسیده است، به وضوح از دو شماره قبلی خود بهتر عمل کرده است. بدون شک، جراحان دهان، پریودنتیستها، پروستودونتیستها، و دندانپزشکان عمومی، همچنین دانشجویان دندانپزشکی، تمام اطلاعات دقیق مربوط به اجرای موفقیت آمیز GBR را در این مرجع پیدا خواهند کرد که در نهایت به نفع بیماران بیشماری است.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم فهرست و پیش گفتار کتاب را ملاحظه بفرمایید:

دانلود فهرست ونمونه متن کتاب:

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران اکسیدا 2024

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی اکسیدا در تاریخ 25 تا 28 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه سال‌های پیش در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین ...
files-dandanpezeshki-news-20240229100544Excida-2024-news-01-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg