این روزها عمده ترین مزیت خرید آنلاین راحتی است؛ که انواع آن در فرآیند خرید عبارتند از: راحتی دسترسی، راحتی جستجو، راحتی در برنامه ریزی، راحتی در مقایسه و راحتی در مصرف انرژی. بنابراین به شما بابت انتخاب این نوع خرید تبریک میگوییم!
خریدی آسان از سایت، تنها با پنج گام:
1. عضویت/ ورود در سایت
2. انتخاب کتابهای موردنظر از هر بخش
3. رفتن به سبد خرید
4. انتخاب نوع ارسال
5. پرداخت امن فاکتور
گام اول: عضویت
در این مرحله با رفتن به صفحه ورود/عضویت که از منوی سمت راست سایت و یا آیکن آن در بالا سمت چپ سایت قابل دسترسی است، فرم مربوطه را تکمیل کنید. در وارد نمودن اطلاعات پروفایل خود دقت نمائید تا حتی الامکان اطلاعات کامل باشند. نام کاربری و رمز ورود خود را به خاطر داشته باشید.
گام دوم: انتخاب کتاب ها
در این مرحله میتوانید با استفاده از منوی فهرست موضوعی در منوی سمت راست سایت، و یا استفاده از نوار جستجو، کتابهای موردنظر خود را انتخاب و دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید.
گام سوم: رفتن به سبد خرید
پس از اتمام انتخاب کتب، به سبد خرید خود مراجعه نموده و فرآیند خرید خود را تکمیل نمایید. این صفحه از طریق منوی اصلی سایت و نیز آیکن سبد در بالا سمت چپ صفحات، قابل دسترسی میباشد.
گام چهارم: انتخاب نوع ارسال
در این گام، دکمه اتمام خرید را در سبد خرید بزنید و در صورت نیاز آدرس خود را ویرایش نموده و شیوه ارسال را انتخاب، تأیید و ثبت نمائید.
لازم به توضیح است در انتخاب شیوه ارسال توجه داشته باشید که ارسال با پست پیشتاز 2 تا 3 روز کاری، ارسال با
TPG (پست هوایی با هزینه 12000 تومان) یک روز کاری بطول خواهد انجامید و ارسال با پیک (مخصوص
شهر تهران) در همان روز تحویل داده خواهد شد.
گام پنجم: پرداخت امن فاکتور
در صفحه پرداخت، نمایی از فاکتور نهایی شما قابل رؤیت است. با انتخاب گزینه پرداخت وارد سایت بانک شده و اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد و پرداخت نمائید.
در نهایت سفارش شما با موفقیت ثبت و پرداخت شده و در اسرع
وقت برای شما ارسال، و پیامکی را مبنی بر ثبت و ارسال سفارش دریافت خواهید نمود.
در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سؤال در این زمینه، با بخش
پشتیبانی سایت با شماره تلفن ۶۶۹۷۰۷۴۰ (خانم محمدزاده) تماس حاصل فرمائید.