انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
دسته بندی محصولات
ورود

«رویان‌پژوه» ناشر برگزیده در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران

«رویان‌پژوه» ناشر برگزیده در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران





انتشارات «رویان‌پژوه» با 40 عنوان کتاب در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران حضور یافت.






سیدامین امامی‌زاده،‌ مدیرمسئول انتشارات «رویان‌پژوه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره حضور این انتشارات در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران اظهار کرد: مدیریت بهینه در حوادث نیاز به برنامه‌ریزی برای تمامی خطرات احتمالی دارد که باید شامل اقدامات قبل، حین و پس از هر رخداد باشد. توجه به برنامه‌ها و اقدامات قبل از حوادث بیشترین اهمیت را دارد که در قالب برنامه‌های مدیریت ریسک اجرایی می‌شود.

وی افزود: انتشارات «رویان‌پژوه» با انتشار بیش از 40 عنوان کتاب در حوزه‌های مدیریت ریسک و بحران، محتوا و منابع جدیدی را در اختیار مخاطبان و کارشناسان این رشته قرار داده است. بازدید مهندس اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از غرفه انتشارات «رویان‌پژوه» و استقبال از این غرفه در سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران، امیدواری ما را برای نشر آسان در این زمینه بیشتر کرده و امیدواریم بتوانیم خدمات موثرتری را به این بخش ارائه کنیم.

سومین کنفرانی ملی مدیریت بحران که یکشنبه 24 آبان با سخنرانی دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در سالن همایش‌های برج میلاد افتتاح شد و میزبان استادان، کارشناسان و صاحبنظران حوزه مدیریت بحران بود.

در اختتامیه این کنفرانس، همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی، «انتشارات رویان پژوه» بعنوان ناشر برتر این کنفرانس برگزیده شد.


منبع: ایبنا
۲۵ آبان ۱۳۹۴
اخبار

اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد

رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از افزایش اعتبار یارانه‌های دانشجویی برای نمایشگاه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این افزایش به تناسب سطح‌بندی گروه‌ها متفاوت است. ...
files-pezeshki-news-1333927-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg